Saturday, September 09, 2006

择偶条件排行榜 (ourlove。pls apply if u mit our conditions. =p)

haha. listed below is some criteria we look out in our perfect gal (act onli mi and junli)..

Match-up for Junli.

1。 亲切的笑容。
2。 不能比我胖。
3。身高差不多 (差不多160)。
4。 比较喜欢把头发绑起来的女生。
5。 不喜欢哪些营养不良的。
6。 谈得来。
7。 对我好。
8。 不可以花心。LOL...
9。 最好不要太会花钱却很会赚钱 WAHAHA
10。 不可以介意我是“汗”神!

Match-up for Benny.

1。 感觉最重要。feeling。 样子不是重点。只要看得顺眼就可以了。
2。 有时有点“秀豆“, 可是平时还是蛮有头脑的。
3。 要有能吸引我的特征。可能是她的笑容,小动作,还是她做某种事情时“认真“的表情。
4。 外表坚强,内心却需要人来呵护。
5。 人要好,要有爱心。
6。 最好是她爱我多过我爱她。因为我对于爱情是被动型的。
7。 在思想和信念不能有冲突。
8。 最好是说华语的。
9。 身高不拘。
10。 足球爱好者!不然至少喜爱运动。 她不一定要有运动神经。


Haha first chinese post in our blog. if u cant read chinese, sorry. cuz dis was originally written during one of our lectures. I decided to post it in its original entirety. Sk requested to be left out of it thou. haha but ah chua u ar welcome to add in ur top 10 conditions required in ur search for the perfect gal.

Hee. if u tink u mit our criteria. pls tag. we would get back to ya asap. haha

pure madness

copyrights reserved 2006. 《择偶条件排行榜》 from 寂寞男孩俱乐部。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home